Ledstjärnan i vår verksamhet och i varje enskilt projekt är att alltid bygga en starkare SQ för våra kunder, och vi går aldrig in i ett kundprojekt med en färdig lösning.
Vi tror att varje företag är unikt med sina förutsättningar och möjligheter, och utifrån det bygger vi kundernas SQ starkare och stärker deras försäljningsresultat.
SQ Model – The Seven Driving Forces
SQ-modellens sju inre drivkrafter är Struktur, Exekverande, Erbjudande, Kompetens, Information, Kommunikation och Motivation.
Varje drivkraft är central individuellt och påverkar försäljningen var för sig, men tillsammans blir dom den motor företaget behöver för att optimera försäljningsresultatet vid varje enskilt tillfälle.
Varför SQ?
SQ Group skapades med missionen att hjälpa svenska och internationella företag att genom framgångsrikt försäljningsarbete utvecklas med god lönsamhet och stabilitet för anställda och övriga intressenter.
Ledstjärnan i vår verksamhet och i varje enskilt projekt är att alltid bygga en starkare SQ för våra kunder, och vi går aldrig in i ett kundprojekt med en färdig lösning.
Vi tror att varje företag är unikt med sina förutsättningar och möjligheter, och utifrån det bygger vi kundernas SQ starkare och stärker deras försäljningsresultat.
SQ Model – The Seven Driving Forces
SQ-modellens sju inre drivkrafter är Struktur, Exekverande, Erbjudande, Kompetens, Information, Kommunikation och Motivation.
Varje drivkraft är central individuellt och påverkar försäljningen var för sig, men tillsammans blir dom den motor företaget behöver för att optimera försäljningsresultatet vid varje enskilt tillfälle.
Varför SQ?
SQ Group skapades med missionen att hjälpa svenska och internationella företag att genom framgångsrikt försäljningsarbete utvecklas med god lönsamhet och stabilitet för anställda och övriga intressenter.
Questions? Drop us an e-mail. Don’t be shy..